اصلاحیه اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند درباره نحوه ادامه فعالیتهای آموزشی نیمسال دوم ۱۴۰۵-۱۴۰۴
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، بر اساس این اطلاعیه، کلیه کلاسهای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از روز شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۵ مطابق برنامه آموزشی اعلامشده، بهصورت حضوری و در محل دانشگاه برگزار خواهد شد.
همچنین کلاسهای دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته همچنان بهصورت برخط و از طریق سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه (LMS) ادامه خواهد یافت.
در این اطلاعیه آمده است که دروس عملی و کارگاهی مقطع کارشناسی نیز تا حد امکان بهصورت برخط برگزار میشود و در صورت ضرورت برگزاری حضوری برخی از این دروس، پس از فراهم شدن مقدمات لازم و هماهنگی با استاد مربوطه، زمان و نحوه برگزاری آنها بهصورت فشرده در روزهای باقیمانده نیمسال تحصیلی اطلاعرسانی خواهد شد.
معاونت آموزشی دانشگاه همچنین اعلام کرد تاریخ پایان کلاسهای آموزشی ۳۱ خردادماه ۱۴۰۵ و آغاز امتحانات پایان نیمسال برای تمامی مقاطع تحصیلی ۸ تیرماه ۱۴۰۵ خواهد بود.
بر اساس این اطلاعیه، زمان و نحوه اسکان دانشجویان و همچنین ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی نیز با هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه متعاقباً به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
معاونت آموزشی دانشگاه از دانشجویان و اعضای هیأت علمی درخواست کرده است اخبار و اطلاعیههای تکمیلی را صرفاً از طریق درگاههای رسمی دانشگاه پیگیری کنند.
نظر شما :