به همت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه:
برگزاری کارگاه آموزشی "درگوشی های دخترانه"
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی یبرجند، در این کارگاه خانم دکتر اصغری پس از تبیین اهمیت شناخت ابعاد وجودی انسان به توضیح گونه شناسی روابط متقابل اجتماعی و شاخصههای رابطه بین دو جنس مخالف در عصر حاضر پرداختند، ایشان همچنین پس از تشریح تفاوت بین رابطه (به عنوان فرآیندی عاطفه مدار و معطوف به احساس و غریزه) و ارتباط (به عنوان فرآیندی تکلیف مدار و معطوف به هدف) تصریح نمودند ارتباط و رابطه بین دو نفر زمانی آسیب زاست که توازن و همسازی میان ابعاد چندگانه وجودی انسان کاهش یافته و مرزهای فرهنگی شکسته شود. به بیان ایشان عدول از مرزهای فرهنگی عوارضی از قبیل اضطراب و تشویش، دور شدن از هدف گذاری و سرکوب استعدادها و عدم اعتماد در روابط زناشویی و خانوادگی را به همراه دارد که سبب تزلزل بنیانهای خانواده و در نهایت جامعه میگردد.
پس از پایان صحبتهای ایشان پرسشنامهای با محوریت "نگرش نسبت به روابط دختر و پسر" در میان دختران دانشجو توزیع گردید.
در انتهای برنامه مسابقهای مفرح و شاد بین دانشجویان برگزار و به نفرات برگزیده هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید.
نظر شما :