نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خراسان جنوبی با حضور غرفه دانشگاه صنعتی افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در تکمیل این خبر افزودند: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان با حضور جناب آقای ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استانی در سالن امید دانشگاه بیرجند افتتاح شد.
دکتر مصطفی اسماعیلی در ادامه افزودند: دانشگاه صنعتی بیرجند در این نمایشگاه، دستاوردهای خود در زمینه طرحهای پژوهشی و محصولات فناورانه اساتید و دانشجویان را ارائه کرده است. نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان با 20 غرفه برپا شده است.
لازم به ذکر است این نمایشگاه از 15 تا 17 آذرماه سال جاری در دو نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهر از ساعت 15:30 تا 19 در محل سالن امید دانشگاه بیرجند پذیرای علاقمندان میباشد.

نظر شما :