نشست خبری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت روز ملی پژوهش برگزار گردید.
نشست خبری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت روز ملی پژوهش برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه نشست خبری معاون پژوهش و فناوری روز شنبه 26 آذرماه سال جاری ساعت 12 در سالن جلسات دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع برگزار گردید.
در این نشست ماموریتهای اصلی دانشگاه به شرح زیر بیان شد :
- نقش آفرینی دانشگاه به منظور توسعه صنعت استان
- فرآوری مواد معدنی در راستای پرهیز از خام فروشی مواد معدنی استان
- توسعه کارآفرینی در حوزه محصولات مزیتدار استان خراسان جنوبی
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در خصوص اقدامات کلان دانشگاه افزودند: این اقدامات که در طی سال اخیر در حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه انجام شده است شامل موارد زیر میباشد:
- اصلاح چارت سازمانی دانشگاه با رویکرد تقویت حوزه پژوهش و فناوری و ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه
- راه اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه با هدف حمایت از فعالتهای نوآورانه دانشجویان
- برگزاری دو دوره جشنواره "تولید، دانش بنیان و کارآفرینی"
- دریافت مجوز راهاندازی مرکز رشد شرکتهای فناور مشترک با پارک علم و فناوری
نظر شما :