نشست خبری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت روز ملی پژوهش برگزار گردید.

نشست خبری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت روز ملی پژوهش برگزار گردید.

۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰ کد : ۵۳۹ خبر
تعداد بازدید:۳۶۴
نشست خبری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت روز ملی پژوهش شنبه ۲۶ آذرماه سال جاری ساعت ۱۲ در سالن جلسات دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع برگزار گردید.
نشست خبری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت روز ملی پژوهش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه نشست خبری معاون پژوهش و فناوری روز شنبه 26 آذرماه سال جاری ساعت 12 در سالن جلسات دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع برگزار گردید.

در این نشست ماموریت‌های اصلی دانشگاه به شرح زیر بیان شد :

- نقش آفرینی دانشگاه به منظور توسعه صنعت استان

- فرآوری مواد معدنی در راستای پرهیز از خام فروشی مواد معدنی استان

- توسعه کارآفرینی در حوزه محصولات مزیت‌دار استان خراسان جنوبی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در خصوص اقدامات کلان دانشگاه افزودند: این اقدامات که در طی سال اخیر در حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه انجام شده است شامل موارد زیر می‌باشد:

- اصلاح چارت سازمانی دانشگاه با رویکرد تقویت حوزه پژوهش و فناوری و ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه

- راه اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه با هدف حمایت از فعالت‌های نوآورانه دانشجویان

- برگزاری دو دوره جشنواره "تولید، دانش بنیان و کارآفرینی"

- دریافت مجوز راه‌اندازی مرکز رشد شرکت‌های فناور مشترک با پارک علم و فناوری

کلیدواژه‌ها: معاونت پژوهش و فناوری، دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه


اخبار مرتبط


( ۱ )

نظر شما :