زمان ارزشیابی اساتید تمدید شد

۰۳ دی ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۰ کد : ۵۷۴ اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۶۴
زمان ارزشیابی اساتید تمدید شد

 

با توجه به کثرت درخواست­‌های رسیده مبنی بر تمدید زمان ارزشیابی اساتید، این فرآیند تنها به مدت ۷۲ ساعت تمدید می گردد.

 دانشجویان محترم می­توانند از روز یکشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۱ تا چهارشنبه ۷ دی ماه به سامانه پویای دانشگاه مراجعه و فرم ارزشیابی مربوط به اساتید را تکمیل کنند.

  لازم به ذکر است که با توجه به گزارش گیری سامانه، بعد از این تاریخ امکان تمدید مهلت وجود ندارد.


اخبار مرتبط


( ۳ )

نظر شما :