زمان ارزشیابی اساتید تمدید شد
با توجه به کثرت درخواستهای رسیده مبنی بر تمدید زمان ارزشیابی اساتید، این فرآیند تنها به مدت ۷۲ ساعت تمدید می گردد.
دانشجویان محترم میتوانند از روز یکشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۱ تا چهارشنبه ۷ دی ماه به سامانه پویای دانشگاه مراجعه و فرم ارزشیابی مربوط به اساتید را تکمیل کنند.
لازم به ذکر است که با توجه به گزارش گیری سامانه، بعد از این تاریخ امکان تمدید مهلت وجود ندارد.
نظر شما :