حضور ریاست دانشگاه صنعتی بیرجند در نشست اجلاس روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری

۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۴ کد : ۶۱۵ خبر
تعداد بازدید:۲۳۰
اجلاس روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ دی‌ماه سال جاری به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، در دانشگاه تهران برگزار گردید.
حضور ریاست دانشگاه صنعتی بیرجند در نشست اجلاس روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، اجلاس روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 دی‌ماه سال جاری به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، در دانشگاه تهران برگزار گردید.

در این اجلاس دو روزه گزارش‌های متعددی از آخرین تغییرات و بازنگری‌ها در آیین‌نامه‌های موجود ارائه و دوره‌های آموزش عالی، اهم برنامه‌ها . اهداف شاخص وزارت عتف در خصوص مسائل گوناگون بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

در حاشیه این اجلاس دکتر رضاپور، رئیس دانشگاه نیز نشست‌های متعددی با معاونین وزیر، مدیران و مسئولان وزارت عتف در جهت حل مشکلات دانشگاه داشتند.


اخبار مرتبط


( ۲ )

نظر شما :