انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه، جناب آقای دکتر جواد طیبی، بهعنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه منصوب شدند.
پیش از این آقای دکتر محمدمهدی ایزدخواه بهعنوان معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فعالیت میکردند که با توجه به انتصاب ایشان به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی و پایان دوره مدیریتی ایشان، طی نامهای از سوی رئیس دانشگاه از خدمات ارزنده ایشان تجلیل گردید.
ضمن تبریک به آقای دکتر طیبی، برای ایشان در این مسئولیت آرزوی توفیق روزافزون داریم.
نظر شما :