پیام نوروزی ریاست دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت آغاز سال نو

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۶ کد : ۷۴۴ خبر
تعداد بازدید:۲۲۲
ریاست دانشگاه با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به دانشگاهیان دانشگاه صنعتی بیرجند تبریک گفتند.
پیام نوروزی ریاست دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت آغاز سال نو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت حلول سال نو و عید باستانی نوروز پیام تبریکی را صادر نمود که متن آن به شرح ذیل است:


اخبار مرتبط


( ۲ )

نظر شما :