پیام نوروزی ریاست دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت آغاز سال نو
ریاست دانشگاه با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به دانشگاهیان دانشگاه صنعتی بیرجند تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت حلول سال نو و عید باستانی نوروز پیام تبریکی را صادر نمود که متن آن به شرح ذیل است:

نظر شما :