برگزاری مسابقه آشپزی به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه صنعتی بیرجند

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۸ کد : ۸۵۹ ستادی
تعداد بازدید:۳۷۶
به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه و با تلاش مرکز بهداشت درمان و مشاوره دانشجویی مسابقه آشپزی با اولویت غذای سالم و کم‌هزینه در خوابگاه‌های دانشجویی برگزار شد.
برگزاری مسابقه آشپزی به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه صنعتی بیرجند

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، مدیر دانشجویی دانشگاه در تکمیل این خبر اظهار داشتند: این مسابقه روز 22 اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل سلف‌سرویس دانشگاه و با حضور دانشجویان برگزار گردید. دانشجویان با پخت غذا با امکانات موجود بر پایه پخت با ماکارونی به رقابت پرداختند.

مهندس سبزه‌کار در ادامه افزودند: ۱۴ تیم در این مسابقه شرکت نمودند که تیم داوران ۳ تیم برتر را معرفی نمودند.

در پایان به تیم‌های برتر دانشجویی جوایزی در پایان هفته خوابگاه‌ها اعطا خواهد شد.


اخبار مرتبط


نظر شما :