برگزاری مسابقه آشپزی به مناسبت هفته خوابگاههای دانشجویی در دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، مدیر دانشجویی دانشگاه در تکمیل این خبر اظهار داشتند: این مسابقه روز 22 اردیبهشتماه سال جاری در محل سلفسرویس دانشگاه و با حضور دانشجویان برگزار گردید. دانشجویان با پخت غذا با امکانات موجود بر پایه پخت با ماکارونی به رقابت پرداختند.
مهندس سبزهکار در ادامه افزودند: ۱۴ تیم در این مسابقه شرکت نمودند که تیم داوران ۳ تیم برتر را معرفی نمودند.
در پایان به تیمهای برتر دانشجویی جوایزی در پایان هفته خوابگاهها اعطا خواهد شد.
نظر شما :