پیام تبریک مجمع صنفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه صنعتی بیرجند به دکتر رضاپور به جهت انتخاب ایشان به عنوان رئیس برگزیده در میان رؤسای دانشگاههای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، مجمع صنفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه صنعتی بیرجند در پیامی به دکتر رضاپور برگزیده شدن ایشان را در میان رؤسای دانشگاههای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تبریک گفتند.
متن این پیام به شرح زیر میباشد.
استاد ارجمند، جناب آقای دکتر عباسعلی رضاپور
رئیس محترم دانشگاه صنعتی بیرجند
انتخاب شایسته جنابعالی بهعنوان رئیس برگزیده در میان رؤسای دانشگاههای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دریافت نشان سرو از مقام عالی وزارت که نشان از عزم راسخ، روحیه و پشتکار جهادی شما در اعتلای آموزش عالی استان است را خدمت شما، جامعه علمی، فرهیختگان و نخبگان استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض مینماییم.
سلامتی و توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال آرزومندیم.
مجمع صنفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه صنعتی بیرجند
نظر شما :