امضای تفاهمنامه همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند با سازمان مدیریت و برنامهریزی استان خراسان جنوبی
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، در جلسهای که 25 اردیبهشتماه سال جای با حضور آقای دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، آقای دکتر حمید جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، دکتر اسماعیلی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و آقای دکتر فاطمی سرپرست حوزه برنامهریزی سازمان برگزار گردید، زمینههای همکاری موردنظر تشریح گردید و در پایان تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه صنعتی بیرجند و سازمان برنامه و بودجه امضا شد. موضوع این تفاهمنامه رفع نیازهای آموزشی، نوآوری، پژوهشی و آیندهپژوهی استان در حوزههای صنعتی، معدنی و تجاری توسط دانشگاه و همچنین همافزایی سازمان و دانشگاه بهمنظور تحقق قانون جهش تولید دانشبنیان میباشد. مدت اعتبار تفاهمنامه از زمان امضای طرفین به مدت 3 سال تعیین شده است.
نظر شما :