امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۷ کد : ۸۶۳ خبر
تعداد بازدید:۴۱۱
تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین دانشگاه صنعتی بیرجند و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی به‌منظور افزایش سطح همکاری‌های پژوهشی، فناوری، نوآوری و آینده‌پژوهی منعقد شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند  با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، در جلسه‌­ای که 25 اردیبهشت‌ماه سال جای با حضور آقای دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، آقای دکتر حمید جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌­ریزی استان، دکتر اسماعیلی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و آقای دکتر فاطمی سرپرست حوزه برنامه‌ریزی سازمان برگزار گردید، زمینه­‌های همکاری موردنظر تشریح گردید و در پایان تفاهم‌­نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی بیرجند و سازمان برنامه و بودجه امضا شد. موضوع این تفاهم‌­نامه رفع نیازهای آموزشی، نوآوری، پژوهشی و آینده‌­پژوهی استان در حوزه‌­های صنعتی، معدنی و تجاری توسط دانشگاه و همچنین هم‌­افزایی سازمان و دانشگاه به‌منظور تحقق قانون جهش تولید دانش­‌بنیان می‌­باشد. مدت اعتبار تفاهم­نامه از زمان امضای طرفین به مدت 3 سال تعیین شده است.


اخبار مرتبط


( ۱ )

نظر شما :