پیام تبریک شورای صنفی مرکزی کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند به دکتر رضاپور به جهت انتخاب ایشان به عنوان رئیس برگزیده در میان رؤسای دانشگاههای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، شورای صنفی مرکزی کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند در پیامی به دکتر رضاپور برگزیده شدن ایشان را در میان رؤسای دانشگاههای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تبریک گفتند.
متن این پیام به شرح زیر میباشد.
استاد ارجمند، جناب آقای دکتر عباسعلی رضاپور
رئیس محترم دانشگاه صنعتی بیرجند
انتخاب شایسته جنابعالی بهعنوان رئیس برگزیده در میان رؤسای دانشگاههای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1401و دریافت نشان "سرو" از مقام عالی وزارت که مبین تلاش و پشتکار شماست حضور جامعه علمی، فرهیختگان و نخبگان استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روز افزون شما را از خداوندمنان خواستاریم.
شورای صنفی مرکزی کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند
نظر شما :