برگزاری اولین نشست هماندیشی هیئت اندیشهورز نخبگانی زیستبوم نوآوری و فناوری استان خراسان جنوبی
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، و به نقل از اداره فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه، اولین نشست هماندیشی هیئت اندیشهورز زیستبوم نوآوری و فناوری استان خراسان جنوبی با حضور پژوهشگران، متخصصین و اعضای هیئتعلمی دانشگاههای استان روز یکشنبه 1402/02/24 در محل بنیاد نخبگان استان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای دکتر ایزدخواه سرپرست بنیاد نخبگان استان ضمن عرض خوش آمد گویی به حضار، در خصوص تشکیل و توسعه هیئتهای اندیشهورز نخبگانی با عنایت به چشمانداز سند راهبردی کشور در امور نخبگانی مبنی بر تعامل سطوح مختلف حاکمیتی جهت مشارکت اجتماعات نخبگانی در امور مسئلهشناسی، آیندهنگاری، تصمیمسازی و برنامهریزی در دستگاههای اجرایی و همچنین ایجاد زمینههای همکاری دانشگاهها و مراکز پژوهش استان سخن گفت.
وی در ادامه پیشینه تحقیقات انجام شده در زمینه زیستبوم نوآوری و فناوری در استان را بیان نمود و از زحمات مجری طرح زیستبوم نوآوری و فناوری و همکاری مراکز پژوهشی و دستگاههای اجرایی استان با ایشان تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه جلسه آقای دکتر یعقوبی نژاد رئیس اداره فناوری و ارتباط با جامعه و صنعت، عضو هیئتعلمی دانشگاه صنعتی بیرجند و مجری طرح زیستبوم نوآوری و فناوری استان، روند اجرای طرح و همچنین تحقیقات و پژوهشهای صورتگرفته در استان را ارائه نمودند.
جلسه با بیان نظرات سایر مدعوین و پرسشوپاسخ از مجری طرح در ساعت 14:30 پایان یافت.
نظر شما :