آغاز نهمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دبیر هماندیشی اساتید دانشگاه در تکمیل این خبر اظهار داشتند، دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند صبح روز پنجشنبه اول تیرماه سال جاری با حضور آقای دکتر علی صدرا (مدرس، پژوهشگر و کارشناس صداوسیما) و استقبال گرم اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند با موضوع "با خانواده تا بهشت (مهارتهای همدلی، گفتگو و عشقآفرینی در خانواده) " در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه آغاز گردید.
خاطرنشان میگردد در ابتدای این جلسه حجتالاسلاموالمسلمین محمدی معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن خوشامدگویی به مدرس دوره از حضور حداکثری اساتید در روزهای پایانی هفته تشکر نمود.
در ادامه دکتر اسماعیل رضایی، دبیر هماندیشی اساتید دانشگاه و عضو هیئتعلمی دانشگاه تصریح نمودند این دوره فشرده در قالب 8 جلسه مجموع 16 ساعت برگزار خواهد گردید.
نظر شما :