حضور مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند در نشست مدیران دانشجویی سراسر کشور
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، مدیریت دانشجویی دانشگاه در تکمیل این خبر اظهار داشتند: این نشست به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در روزهای ۳۱ خردادماه و یکم تیرماه برگزار گردید.
مهندس مهدی سبزکار در ادامه گفتند: این نشست با حضور آقای دکتر داداشپور رئیس محترم سازمان دانشجویان و معاون وزیر علوم و دکتر گنجی رئیس محترم صندوق رفاه و دکتر ارژنگ و مسئولین صندوق رفاه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در روزهای ۳۱ خردادماه و یکم تیرماه برگزار گردید.
ایشان در ادامه افزودند: در این نشست مشکلات سلفسرویسها و خوابگاههای دانشجویی مطرح و مدیران دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور در این بحث مشارکت کرده و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و مقرر گردید الگوی نوین یارانه تغذیه و خوابگاه دانشجویان مورد بازبینی قرار گیرد.
گفتنی است: طرح هر خوابگاه یک کارگاه توسط مهندس سبزه کار مدیر دانشجویی دانشگاه به آقای دکتر حسینی مشاور دکتر داداشپور ارائه شد که ایشان ضمن تشکر از دانشگاه صنعتی بیرجند خواستار ارائه طرحهایی شدند که میتواند به استقلال مالی دانشجویان کمک کند.
نظر شما :