اطلاعیه اداره امور خوابگاهها در خصوص بازگشایی خوابگاههای دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند
به اطلاع دانشجویان محترم خوابگاهی میرساند: خوابگاهها از روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ باز خواهد بود در صورت مراجعه قبل از این تاریخ (به دلیل سم پاشی ) از ورود به خوابگاهها جلوگیری به عمل خواهد آمد.
ضمناً دانشجویانی که خوابگاه به آنها تعلق نگرفته است از ورود به خوابگاه جدا خوداری نمایند در صورت مشاهده با آنها برخورد خواهد شد.
نظر شما :