اطلاعیه مهم آموزشی شماره 3 در خصوص نحوه برگزاری امتحانات به صورت حضوری

۳۰ دی ۱۴۰۴ | ۰۷:۴۴ کد : ۲۷۸۰ اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۰۶۱
اطلاعیه مهم آموزشی شماره 3  در خصوص نحوه برگزاری امتحانات به صورت حضوری

امتحانات پایان ترم دانشگاه صنعتی بیرجند برای دانشجویان دوره کارشناسی مجازی شد

به اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی می‌رساند؛ با توجه به ابلاغیه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه کارگروه استانی آموزش عالی استان، امتحانات پایان نیم‌سال اول ۱۴۰۴ مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی بیرجند به صورت غیرحضوری(مجازی) در سامانه https://lms.birjandut.ac.ir و مطابق با برنامه اعلام شده در سامانه پویا برگزار خواهند شد.

امتحانات دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) طبق برنامه قبلی و به صورت حضوری برگزار خواهند شد. 

تذکر مهم ۱: خدمات سراهای دانشجویی و سامانه تغذیه فقط برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکتری) فعال خواهد بود.

تذکر مهم۲: دانشجویان محترم کارشناسی جهت آگاهی از نحوه ورود و کار با  سامانه LMS به فایل های راهنمای مربوطه در سامانه مراجعه و آمادگی لازم را برای بهره مندی از سامانه و شرکت در امتحان مجازی کسب نمایند.

همچنین، اطلاعیه‌های رسمی از طریق سایت دانشگاه صنعتی بیرجند به آدرس http://www.birjandut.ac.ir 
و کانال ایتای دانشگاه به آدرس @Birjandut اطلاع‌رسانی می‌شوند.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه صنعتی بیرجند تنها دانشگاه صنعتی شرق کشور پویا، فناور، مسئله‌محور معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند


اخبار مرتبط


( ۷ )

نظر شما :