اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی به صورت مجازی
با عنایت به تداوم تجاوز دشمن آمریکایی- صهیونیستی به کشور عزیزمان و مطابق با دستورالعمل اخیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اطلاع اساتید و دانشجویان محترم میرساند:
۱- کلاسهای آموزشی نیمسال تحصیلی جاری در کلیه مقاطع از تاریخ شنبه ۱۵ فروردین تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزار خواهند شد.
۲- برای جبران محدودیت های احتمالی برگزاری کلاس آنلاین، کلیه کلاسهای برگزار شده ضبط و به صورت آفلاین نیز در دسترس دانشجویان قرار خواهند گرفت.
۳- اساتید محترم با هماهنگی گروه و دانشجویان محترم، برنامه ریزی لازم را برای تشکیل کلاسهای جبرانی خواهند داشت.
۴- برنامهریزی برای دروس عملی که امکان ارائۀ آنها به صورت مجازی وجود ندارد، متعاقباً اعلام خواهد شد.
۵- جلسات دفاع از پایاننامه، رساله و پیشنهادیۀ تحصیلات تکمیلی بر اساس نظر گروه آموزشی بهصورت مجازی برگزار خواهند شد.
۶- زمان دفاع از پایاننامهها و رسالهها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی (خارج از سنوات مجاز) که کمیسیونهای موارد خاص (دانشگاهی، استانی و مرکزی) زمان دفاع ایشان را تا پایان اسفند ۱۴۰۴ تعیین کرده بود، تا پایان تیرماه ۱۴۰۵ تمدید میشود. در خصوص دانشجویانی که خارج از سنوات مجاز نیستند و نیازی به رای کمیسیون ندارند آخرین تاریخ مطابق ابلاغیه های قبلی می باشد.
۷- تعداد دروس قابل اخذ معرفی به استاد برای دانشجویانی که در شرف دانشآموختگی هستند، مطابق ابلاغیههای مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود و اطلاع رسانی خواهد شد.
با آرزوی توفیق و سربلندی رزمندگان جان بر کف اسلام و برقراری امنیت و آرامش و حضور مجدد دانشجویان عزیز در محیط دانشگاه
معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند
نظر شما :