تقدیر از دو عضو هیئتعلمی دانشگاه صنعتی بیرجند در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان گالری
در مراسم تجلیل از ۶۴ پژوهشگر و فناور برتر استان که روز شنبه ۲۵ آذرماه برگزار شد از دکتر حسین مرادی و دکتر مصطفی سبزهکار دو عضو هئیت علمی دانشگاه تقدیر بعمل آمد.
ادامه مطلب








