پیام رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز دهه سرآمدی آموزش و گرامیداشت روز معلم
به مناسبت فرا رسیدن دهه سرآمدی آموزشی و گرامیداشت روز معلم، دکتر عباسعلی رضاپور، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، با صدور پیامی ضمن تبریک این ایام ارزشمند، از تلاشها، ایثار علمی و نقشآفرینی اساتید، اعضای هیئت علمی و معلمان پرتلاش دانشگاه در مسیر اعتلای علم، پژوهش و تربیت نسل آینده کشور قدردانی کرد.
ادامه مطلب








